internetbrowser werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelca

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2006
Hallo

Ik heb bij vrienden het volgende probleem....

als ik iets in de adresregel type en dan op enter druk dan gebeurd er niets,,,,,,

bijvoorbeeld ,,, www.google.nl of www.marktplaats.nl en dan op enter, er gebeurd niets

als iik iets in de favorieten laad gaat het wel, ik heb ook normaal een internetverbinding , alles zoals email,msn internet werkt wel gewoon

ik heb alle spyware ed.. verwijderd met behulp van spybot en hijack this

wie weet hier een oplossing voor

alvast bedankt

Verwijder eens je cookies bij de eigenschappen van internet explorer als ook de geschiedenis deze kunnen te vol zijn.

Weet je zeker dat je internet verbinding hebt want het kan zijn dat je in favorieten opgeslagen paginas opend die eerder bezocht zijn.

SJJ zei:
Weet je zeker dat je internet verbinding hebt want het kan zijn dat je in favorieten opgeslagen paginas opend die eerder bezocht zijn.

Dit is juist, daar heb ik niet aangedacht want dan openen die offline.
Ik denk wel als hij ie opent dat een homepage opent en dat betekent wel dat hij verbinding heeft anders krijgt hij een bericht dat er geen verbinding is.
Dus verbinding nazien.

Ik heb inderdaad eerst IEFIX gedaan, maar zonder resutaat.

Daarna in Taakbeheer in processen hpgs2wnd.exe en hpgs2wnf.exe verwijderd, en toen was het probleem opgelost.

gr Douwina

ik weet zeker dat ik internetverbinding heb ( ik weet hoe ik dit moet zien )

dit is dus niet het probleem ...

ik denk dat de oplossing van douwina meer voor de hand ligt, ik zal van de week veen bij hun langs gaan om het te proberen

grtz marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan