Internetgeschiedenis met onbekende websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelko6211

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2013
Sinds de laatste updates van mijn computer doet mijn IE vreemd.
In mijn browsergeschiedenis staan internetsites die ik nooit heb bezocht (zoals: google.fr, dailymail.co.uk etc.).
Als ik de browsergeschiedenis heb verwijderd, blijven deze sites er nog in staan.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik deze kan verwijderen?

Hallo Kelko6211. Probeer dit eens. Ga naar extra, dan internetopties, dan tabblad Inhoud - Automatisch aanvullen Instellingen. Vinkje voor 'Adresbalk' weg. En je kunt als het niet bevalt later terug draaien.

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je topic verplaatst van Netwerk- Internet delen en overige netwerkvragen -----> Browsers- Microsoft Internet Explorer.

Succes met je vraag.

Bedankt voor de reactie manamana :)
Ik heb het vinkje voor 'Adresbalk' weggehaald, maar de pagina's blijven er staan..

Oh oke proberen verder te gaan heb je nog een keer gewist daarna. Of even terug naar herstellen (Systeemherstel, als dat nog kan) naar een eerder stadium als dat kan van voor de laatste update. Anders wellicht internet explorer opnieuw instellen. Oh en opnieuw opstarten dan kan ook helpen.

Laatst bewerkt:
Wil je echt dat gecchiedenis NIET ( of nooit ? ) opgeslagen word' en dat je zoiets niet meer overkomt ( ? behalve als je niet een/ of ander malware nu hebt ??? ) dan moet je zo instellen ( zie screenshot's ! ) .

4tsx76.jpg
24ciq2x.jpg
2wqfp52.jpg

141m5fn.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan