Internetontvanger advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

lord4163

Banned
Lid geworden
17 dec 2007
Hallo,

Mijn homeplug is kapot gegaan dus ik heb een nieuwe ontvanger nodig liefste gewoon wireless.

Mijn budget is 30 euro,router-pc afstand is 40 meter dus ik wil met die afstand UISTEKEND signaal hebben.

Ik dacht zoiets https://dixons.nl/artikel/7112838/LINKSYS_WUSB100-EU_Wireless-N_USB-adapter ik download veel dus internet mag niet wegvallen!

Kan iemand mij adviseren of dit goed is ? een netwerkkaart ook geen probleem maar PCI en geen kabels(bij dixons vandaan of andere zaak in Hoorn of Schagen :)).

A.B

Groet,

Fabian

40 meter draadloos en een uitstekend signaal??
Ik wens je veel succes,maar dat gaat niet lukken
Redelijk signaal misschien
Weet je zeker dat je homeplug stuk is.
De overdracht snelheid is even groot als draadloos,maar met stukken minder storing.

Na de stroomstoring is hij kapot gegaan spijtig ja en ze zijn zo duur :confused:

M'n pa's pc zit evenver weg en die heeft alle streepjes en die pc is oook niet zo nieuw hoor:shocked: die heeft er een netwerkkaart in ja draadloos;)

Ik heb een WRV200 hier nog staan hoe kan ik die als repeater maken,dan zet ik die op me kamer kabeltje naar de computer.... ik internet en de laptop heeft door het hele huis internet :)

Laatst bewerkt:
Kun je de homeplug verwisselen met een andere werkende pc die ook een homeplug heeft?
Er kunnen nog meer oorzaken zijn, dat na een stroomstoring iets niet meer werkt.

Wat voor stroomstoring heb je gehad? Wat is er exact gebeurd?

Kun je de homeplug testen op een andere pc? Of ontbreken er nu ook power lampjes?

het stroom ging de hele tijd aan uit aan uit daarna een uur zonder stroom gezeten,exact ja de lampjes zijn ook uit het gaat om een ovislink HP-2000e we hebben hem al lang dus er zal geen garantie meer opzitten :(

Alleen het "link" lampje brand heel zwak wat je bijna niet ziet ...

Durf je de ontvanger op de post te doen naar een adres die je ziet in de blauwe banner van mijn handtekening?
(1e keer gratis)

Laatst bewerkt:
Nee het is het niet waard om naar nederland te sturen vind ik.

Weet je hoe ik die router als repeater gebruik?

Net zei je nog, dat het zo'n duur ding was.

Router als repeater gebruiken doe je door de dns server in de router uit te zetten.

Ja maar verzending is duur...

Maarja, kan je precies uitleggen hoe ik dat instel enzo? heel erg bedankt alvast :)

Nee, dat kan ik niet even snel uitleggen.

Sja, wat is duur, een nieuwe ontvanger, of € 6,75 aan verzendkosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan