Internetopties van mijn Werkbalk werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

12jan34

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Hallo Allemaal,

Heb explorer 8 van windows, maar van de werkbalk Extra krijg ik internetopties en Help niet meer open.
Heb explorer al opnieuw gedowload, maar alles is nog het zelfde.
Hoop dat er hierzo iemand tussen zit die mij kan helpen.:love:
Groetjes Ruth

Laatst bewerkt:
Download en installeer eventueel een nieuwe browser
bv:
Firefox
Google chrome
Opera
Safari

werkbalk

Dat zou ik kunnen doen ja, maar eerst wil ik kijen of er nog andere tips binnen komen.:thumb:

Dat zou ik kunnen doen ja, maar eerst wil ik kijen of er nog andere tips binnen komen.:thumb:

@tntbroertje
Inderdaad best gewoon een andere installeren. Slim ;)
@12jan34
Waarom geen andere browser? ik zie het probleem niet. Dan ben je toch het snelste met je probleem opgelost? Als je al opnieuw geinstalleerd hebt en zo.

Kreeg je het eerst wel open in IE7?
Neem tenminste aan dat je eerst IE7 had.

Bij Explorer 7 is het begonnen:mad:, daarom heb ik 8 geïnstalleerd.

Heb je toevallig WinXpPro en heb je niets veranderd bij gpedit.msc ?

werkbalk

Nou voor zover ik weet is het gewoon Windows XP , heb ook bij mijn weten niets veranderd.:o
Heel raar allemaal.

werkbalk

JA dat kan ik,heb ik helemaal niet aan gedacht.:o heb wat invoegtoepassingen uit geschakeld, maar dat mocht niet helpen.
Maar alvast bedankt voor jou moeite.:thumb:

JA dat kan ik,heb ik helemaal niet aan gedacht.:o heb wat invoegtoepassingen uit geschakeld, maar dat mocht niet helpen.
Maar alvast bedankt voor jou moeite.:thumb:

En als je IE ZONDER invoegtoepassingen start?
Dan kunnen we weer een deel uitsluiten snap je ;)

Als je de menubalk inschakelt (rechtsklikken op opdrachtbalk) dan krijg je boven deze balk de menubalk met Bestand,Bewerken,Beeld,Favorieten,Extra en Help.Kun je dan wel bij de internetopties komen en de help gebruiken?

Ja, kan help gebruiken, heb gedaan wat daar stond maar....helaas ,zowel op de menu als werkbalk doet internetopties het niet. Geloof dat ik Firefox maar eens probeer, ben erg nieuwschierig of het dan wel lukt.:D ik laat het wel weten als het zover is.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan