internetopties

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo,

Als ik bij internet opties wat ingeef,bij startpagina die ik zelf wil hebben bij het opstarten,Bijv Google.nl.En als ik de computer dan weer opnieuw opstart dan is dat weer weg en staat er weer een of anderen pagina wat niet de bedoeling is.En dan nog een vraagje,als je een of ander bestandje opent en je kijkt bij eigenschappen staat er gemaakt bijv 14-03 2008 inplaats van 2004 dit alles bij een vriend van mij.Bij het eerste van de startpagina heeft hij wel het een en ander in de internet explorer staan bijv yayoo balk enz. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest.wie kan me enn paar oplossingen geven.

VRG: Indiaan2539@hotmail.com

Ga eens naar de home pagina van Helpmij en lees eens wat daar bij spyware staat. Ongeveer in het midden van je beeldscherm. Doe precies wat daar staat en je wordt dan netjes door de experts verder geholpen.

Ga het uitproberen

Ik ga het uitproberen.

Bedankt, Laat het weten als het gelukt is,Wordt pas Donderdag.

Groet Indiaan.

Vraagje

Hallo Allemaal,

Als ik bij opties,en dan In de adres balk iets in vul wat ik zelf wil en het bevestig.En dan de computer opnieuw opstart,dan komt er een of anderen site die ik niet wil hebben als ik internet explorer opstart.Krijg dit er niet uit niet met spybot maar ook niet met hijackthis.Wie kan mij helpen.

Groet Indiaan.

Heb je de log van hijack op helpmij geplaatst en heeft dat geen antwoord gegeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan