Internetpagina gaat naar 'Mijn Documenten'...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThamarBerber

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
Ik heb een eigen internetpagina bij @Home.
Deze moet ik regelmatig veranderen.
Dat doe ik door in te loggen bij @Home, en dan naar mijn mappen aldaar te gaan. Dan kan ik bestanden van mijn computer in die mappen plaatsen.
Maar sinds een tijd kom ik na het inloggen bij @Home niet meer bij mijn mappen op @Home, maar ik keer terug naar 'Mijn Documenten' op mijn eigen computer.:eek:
Bij @Home konden ze mij niet helpen met deze kwestie.
Dus installeer ik, uit pure wanhoop, maar élke maand mijn computer weer opnieuw.
Maar nu is het, na amper 2 weken, opníeuw raak!
Mijn virusbeveiliging geeft na scannen geen virus aan. McAfeeFirewall staat op één na hoogste beveiliging.

Oké, dat kan ik ook niet ruiken natuurlijk.:rolleyes:
Met wat dan wel? Met een loginscherm? Kan je daar een voorbeeld van geven?
Je zou anders ook een andere browser zoals FireFox kunnen proberen om te kijken of het daar wel mee lukt.

Ja, ik vind het ook belachelijk dat ze niet meer mogelijkheden geven om je bestanden op te laden. Maar ja; @Home, hè?:rolleyes:
Via het @Home hoofdscherm kom je in een scherm waar je je username en ww in moet vullen. En normaal gesproken krijg je daarna weer een scherm met je privémap, en je webmap. Maar ik krijg dan dus het scherm 'Mijn Documenten'. Met Firefox kom ik wel op mijn @Home mappen, maar kan ik ze niet openen.

Laatst bewerkt:
Hmm.. Erg vreemd. Heb je je cookies al verwijderd?
Anders zou ik het ook niet meer weten.:rolleyes:

Het wordt nóg gekker: Ik wil net naar de @Home-pagina gaan; zijn ze uitgerekend vandaag samen gegaan met Casema en Multikabel, en is de persoonljke pagina nog niet bereikbaar...:shocked:
Nou ja; maar even afwachten dus....
En ja: de cookies zijn meerdere keren verwijderd.

Oh haha, misschien is het probleem dan ook wel opgelost :-D.
Dat er bijvoorbeeld een heel nieuw systeem komt ofzo ;-).

Ondertussen weet ik nu hoe ik bij mijn webspace moet komen.
Helaas bestaat hetzelfde aloude probleem nog steeds: Ik wil mijn mappen openen, maar ik kom weer terecht op 'Mijn Documenten' op mijn eigen computer! :shocked:
Ik kan dus geen nieuwe bestanden plaatsen in de mappen van @Home, voor mijn eigen webpagina.
Wie kan mij verder helpen?

Het is dus een zelfgemaakte site?

Wel ik heb er vandaag ook eens erg mee gelachen...
Ook zo ongeveer hetzelfde probleem, je klikte op 1 van zijn links en je kwam in een map op de pc uit :p
Het was een site van iemand die het snel wou afhebben.
Hoe het zo was weet ik niet, ik had de gelegenheid niet om in zijn code te kijken...

Het is dus een zelfgemaakte site?

Wel ik heb er vandaag ook eens erg mee gelachen...
Ook zo ongeveer hetzelfde probleem, je klikte op 1 van zijn links en je kwam in een map op de pc uit :p
Het was een site van iemand die het snel wou afhebben.
Hoe het zo was weet ik niet, ik had de gelegenheid niet om in zijn code te kijken...

Hmmm...Wat wil je hier nu precies mee zeggen?

wel is het een door jou zelfgemaakte site?

zo ja, dan zou ik eens in je html codes enz. gaan kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan