Internetpagina opent niet (wel verbinding)!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WouterM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Hoi
Ik heb een heel raar probleem met mijn internet. Het zit zo:
Ik heb een laptop en heb tot nog toe nooit problemen gehad met ìnternet. Sinds kort doet mijn internet het niet meer, althans hij opent wel, geeft wel aan dat ie verbinding maakt met de pagina, maar verder dan dat komt ie niet (hij blijft zoeken). Ik heb verbinding via de (netwerk)kabel.
Het vreemde is dat mijn huisgenoten geen problemen hebben met internet. Deze hebben normaal verbinding en zijn aangesloten op dezelfde router als mij
De volgende dingen heb ik geprobeerd om het op te lossen:
- andere netwerkkabel: geen effect
- andere poort in router: geen effect
- mijn laptop aansluiten op de netwerkkabel van mijn huisgenoten: geen effect
- Thuis bij mijn ouders heb ik hem ook nog eens aangesloten op de kabel en daar doet internet het gek genoeg wel. Daar is ook draadloos internet en dat werkt ook gewoon goed. Heb ik verder ook nooit problemen mee gehad.
- op het moment heb ik een andere laptop en deze geeft geen problemen met internet

Het enige wat opviel is dat laatst de internetverbinding ineens overging naar een draadloos netwerk wat bij mij in de flat (niet bij ouders) in de lucht hangt (van andere bewoners), zonder dat ik daar opdracht aan gaf. Nadat ik deze draadloze verbinding verbrak, maakte in via de kabel wel weer verbinding, maar kon er geen internetpagina meer worden geopend.

Kan iemand bij helpen bij dit bizarre probleem???
Bedankt alvast!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan