internetpagina's openen half

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
ik ben gister bij iemand geweest, om naar he internet te kijken.

op de pc1 is het internet allemaal goed, die staat in de woonkamer, de 2e pc stond ook in de woonkamer, en daar werkte ook alles prima.

Maar sinds de 2e pc naar boven is verplaatst doe het internet het niet goed meer. De pagina's openen maar half, en verder werkt het ook niet goed.

PC 1 heeft XP en PC 2 heeft ME

wat is hier het probleem, en hoe kan ik dit oplossen?

Maar sinds de 2e pc naar boven is verplaatst doe het internet het niet goed meer. De pagina's openen maar half, en verder werkt het ook niet goed.
Op welke manier is PC 2 met het ADSL-modem verbonden?
En "werkt het ook niet goed" is wel erg vaag omschreven. Wat werkt niet goed?

Op welke manier is PC 2 met het ADSL-modem verbonden?
En "werkt het ook niet goed" is wel erg vaag omschreven. Wat werkt niet goed?

Degene zit bij @home en heeft modem en router, daar zit PC 2 dus op aangesloten met kabel. Deze loopt naar boven toe. Zijn nooit problemen met verbinding geweest boven, maar nu hij voor de laatste keer verplaatst is wel.

Maar over het probleem.....Als ik op internet wil, en ik open IE, dan krijg ik de pagina van bijv. google.nl er maar half voor, het logo zie ik helemaal niet.
Dus IE blijft maar bezig met laden van de website, maar er gebeurd verder niks meer.
MSN werkt ook niet.

de router deelt wel netjes ip-adres en standaard gateway uit enzo, dat is allemaal wel goed.

hoop dat het zo duidelijk is?

Het lijkt toch echt op verbindingsproblemen. Heb je al eens de boel gereset? Hier staat een korte toelichting. In de Tips & Handleidingen, Netwerken, staan meer gebruiksaanwijzingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan