internetpagina's sluiten zichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

kruumelke

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Hoi, Ik heb een probleem: soms, als ik op een willekeurige site een foto wil uploaden, of een afbeelding wil downloaden, sluit internet zichzelf af. Of de pagina's die ik open heb staan althans, (ik blijf wel verbonden met internet, want msn doet het gewoon)
Er wordt niet allen de site gesloten waar ik die afbeelding van wil hebben of wil plaatsen, maar gewoon álle -paar- sites die ik op dat moment open had.
Een enkele keer krijg ik dan op het bureaublad een "kladblokvelletje" met err.ddl -geloof ik, ik hád het net maar heb het verwijderd :confused:
- In ieder geval wel de letters err.-
Ik heb de virusscanner al laten lopen maar die vind niks.
Enig idee wat er aan de hand kan zijn???

heb je dit probleem alleen als je foto's upload of heb je het probleem ook wel eens bij andere dingen ?

welk besturings systeem heb je?

internet explorer ? firefox ?

ik heb dit probleem ook als ik een afbeelding van internet wil "opslaan als" en als ik bv. de spellenpagina van @home bezoek. Het spel begint te laden en ineens -floep- is het weg. Als ik daarna weer een keer probeer dan lukt het meestal wel.
Ik heb besturingssysteem internet explorer

Heb net ff "getest" wat er nou precies op het bureaublad als kladblokblaadje komt te staan, en dat is dit: hs_err_pid620
(dit kwam er te staan nadat ik een spel probeerde te laden via @home spellenpagina.)
En toen ik het nog een keer probeerde, kwam er dit te staan: hs_err_pid3588
En dáárna laadde het spel wel gewoon.

Laatst bewerkt:
ik heb CCleaner laten "scannen naar fouten" en nou is mijn probleem opgelost. Wat er nu precies was weet ik niet, maar hij doet het in ieder geval (niet meer) :)
Groetjes, kruumelke

hellup

Nou, ik hád dus gemeld dat het met CCleaner opgelost was, maar dus niet. :(
Daags nadat ik gemeld had dat het probleem was opgelost, begon ie weer.
Dus iemand, wie dan ook, help!!! want ik wil niet voor dit "akkekfietje" mijn hele pc leeg trekken :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan