Internetpagina's worden geblokkeerd?!?! (about:blank)

Status
Niet open voor verdere reacties.

CompuGj

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Hallo,

Gisteren kreeg ik bij het bezoeken van een webpagina (facebook) plots een scherm (zie afbeelding) dat de toegang geblokkeerd was. In de adresbalk stond about:blank. Ik kon wel op de facebookpagina door op de knop Vorige en dan op de knop Volgende te klikken. Dan kreeg ik gewoon de pagina voor me. Maar dit is natuurlijk erg irritant omdat nu ELKE website geblokkeerd word!!!

Weet iemand hoe ik hier vanaf geraak?!

Alvast bedankt!!

Grtz,
CompuGj

C:\Documents and Settings\Gert Jan\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\BLOCKED.JPG

Laatst bewerkt:
Eh... Bijlage staat op je harde schijf, waar wij natuurlijk niet bij kunnen, en dat is maar goed ook.
Kijk eens in je antivirus/antispyware/firewall, misschien blockt die die websites.

ELKE website wordt geblokkeerd? Heb je meerdere Browsers geprobeerd? En werkt überhaupt je internet wel?

ELKE website wordt geblokkeerd? Heb je meerdere Browsers geprobeerd? En werkt überhaupt je internet wel?

Als het internet het niet doet, merk je het waarschijnlijk wel aan andere dingen dan aan alleen het browsen, bijv. MSN, Skype, maar ook krijg je vaak een antiviruserror.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan