internetprobleem(ziggo???)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Hallo allemaal:thumb:

Al geruime tijd heb ik problemen met mijn internetverbinding. Als ik mijn pc opstart moet ik altijd ''diagnose&herstel doen en 2 opties selecteren voor reparatie. Als het probleem opgelost is,zijn er verder geen problemen,internet en downloaden gaat goed.
Verder heb ik modem,aansluitingen gecheckt.
In zo'n beetje 1 maand heb ik 1 keer gelijk verbinding gekregen na het opstarten van mijn pc.
Ook is wel eens voorgekomen dat er een rood kruis door mijn verbindweergave(rechtsonderin)
stond ,maar mijn internet werkte wel:shocked::shocked:
Ik ben zo'n beetje 10minuten kwijt per dag om een internet verbinding te krijgen.

2 maanden geleden ziggo gebeld,en daar kregen 1 of ander zwak signaal door dus kwamen ze met een nieuwe modem,dat ging 3 weken goed totdat ik na al een maand zit te klooien.

Zijn er niet meer mensen met dit probleem,of tips waaraan dit zou kunnnen liggen ??

greetz hobie1:thumb:

nee niet gezien,bedankt daarvoor.

Maarre ik heb geen router, maar alleen een modem.
Ligt het dan aan mijn instellingen in mijn modem?of moet ik gewoon maar ff wachten totdat ziggo dit oplost?

ziggo zit over het hele land verspreid
dus is het maar net waar je zit niet alles gaat slecht bij ziggo
ik heb namelijk nergens last van

Ik woon in Leiden en hoor opvallend veel klachten over ziggo.
Voorheen met mijn casema ,10jaar geen problemen gehad.

Vanavond herhaaldelijk verbroken verbindingen. Wel 10* mijn modem moeten resetten.....
Al de hele week gedonder met mijn verbinding na maanden stabiel geweest te zijn.
Helpdesk schiet ook niet op:(

Grtz.

Ziggo is een grote ramp op dit moment sinds de overgang van Casema.
Daarvoor altijd een goede stabiele verbinding maar de laatse paar weken is het huilen.
Die helpdesk is, als je er al doorheen komt, helemaal een lachertje. Ze kunnen net zo goed een antwoordmachine neerzetten met:

#1 "het ligt aan uw router".
#2 "het ligt aan uw netwerkinstellingen"

De wijzigingen in het stickie topic heb ik geprobeerd, maar die instellingen voor DNS zijn niet te vinden in mijn router (sitecom).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan