Hoi, ik ben nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen:
Ik ben Geert, 18 jaar oud, kom uit Veendam en ben trotse bezitter van de Samsung F480/Touchwiz.
Daar had ik een aantal vragen over:
Ik kan met mijn mobiele internet (onbeperkt, 128KB, Hi/KPN) een heel aantal dingen niet openen, waaronder:
- YouTube : Bij het openen van een filmpje krijg ik de melding 'Dienst niet beschikbaar' of 'Toeganspunt niet bereikbaar'.
- Google Maps : De mobiele applicatie werkt niet en geeft aan: 'Netwerk niet beschikbaar. Voor dit apparaat is een dataverbinding nodig. Neem contact op met uw provider.'
- Hyves blijft niet ingelogt, ik moet na elke stap die ik doe opnieuw inloggen.
De enige oorzaak die ik kan bedenken, is dat het een ongebouwde telefoon is, van Vodafone naar Hi, maar kan het me niet voorstellen aangezien dit door een erkende telefoonwinkel is gedaan...
Kan iemand mij helpen?
Ik ben Geert, 18 jaar oud, kom uit Veendam en ben trotse bezitter van de Samsung F480/Touchwiz.
Daar had ik een aantal vragen over:
Ik kan met mijn mobiele internet (onbeperkt, 128KB, Hi/KPN) een heel aantal dingen niet openen, waaronder:
- YouTube : Bij het openen van een filmpje krijg ik de melding 'Dienst niet beschikbaar' of 'Toeganspunt niet bereikbaar'.
- Google Maps : De mobiele applicatie werkt niet en geeft aan: 'Netwerk niet beschikbaar. Voor dit apparaat is een dataverbinding nodig. Neem contact op met uw provider.'
- Hyves blijft niet ingelogt, ik moet na elke stap die ik doe opnieuw inloggen.
De enige oorzaak die ik kan bedenken, is dat het een ongebouwde telefoon is, van Vodafone naar Hi, maar kan het me niet voorstellen aangezien dit door een erkende telefoonwinkel is gedaan...
Kan iemand mij helpen?