Internetproblemen Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zafer

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Berichten
14
Goedemorgen iedereen,

Ben in het bezit van de Linksys Cisco en ik krijg nu problemen met de DNS-server..
Ik heb dit probleem sinds ik een Sitecom gekocht heb 2 weken geleden, die ik ook omgeruild heb voor deze Linksys. En nu blijft hij het zelfde probleem geven. Als ik de stekker er voor 10 minuten uithaal, en daarna erweer in, dan doet ie het weer...

Volgens mij is het niet nodig, maar plaats toch maar even wat er staat ;)

"Er kan geen verbinding met de externe host primaire DNS-server (195.241.77.55) worden gemaakt. De externe host is door Netwerkcontrole gepingd maar er is geen antwoord ontvangen."

Ik heb trouwens 2 Wireless verbinden (laptops allebei Vista) en 4 Lan verbindingen, gameconsole, 2 pc's met xp en 1 met vista

Waar kan het probleem liggen? want alle pc's hebben geen internet meer als het probleem zich voordoet. De pc met Vista is de "hoofdpc" Waar de linksys op geïnstaleerd is.. Oja! de Linksys Cisco is een Modem en Router in één..

Groetjes Zafer

Edit: heb bij de Sitecom router wat gedaan met ipconfig in opstartprompt, mocht niet baten, maar zet het er maar even bij
 
Laatst bewerkt:
Heb je wel de DNS server adressen goed ingevuld of wordt dat automatisch gedaan? Dat hangt af van je provider. Je verandert van modem, en dan moet je weer je instellingen invoeren.:rolleyes:
 
Wasvergeten te melden dat het al verholpen was, hoe? Geen idee!

Een nachtje alles uit het stopcontact gelaten en alles doet het nu gewoon prima!

Excuses voor het late reageren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan