Ik heb internet explorer 8 geïnstaleerd op de computer. Sindsdien heb ik problemen met het bekijken van sites. Het hele computerscherm is gevuld met de site. Maar naarmate ik vaker op de site klik (doorklikken) of dat ik de site vernieuw, gaat er een ruimte onderin het scherm verloren. Er komt dan een groot stuk wit scherm erbij waar niets te zien is. De scrollbalk voor de site wordt dan ook kleiner. Op een gegeven moment is het zelfs zo ver dat de site helemaal niet te zien is. Dan heb ik alleen nog maar de werkbalken en de adresbalk over, maar er is niets meer van de internetsite te zien. Daar is het helemaal wit.
Weet iemand hoe dit komt en hoe dit op te lossen is? Heeft het misschien iets te maken met wanneer ik internet voor het eerst opstart (als de computer is opgestart) explorer iets vraagt. Maar ik klik dan altijd op: vraag later opnieuw. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Bij voorbaat dank.
Groetjes Muzzy17
Weet iemand hoe dit komt en hoe dit op te lossen is? Heeft het misschien iets te maken met wanneer ik internet voor het eerst opstart (als de computer is opgestart) explorer iets vraagt. Maar ik klik dan altijd op: vraag later opnieuw. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Bij voorbaat dank.
Groetjes Muzzy17