internetsite

Status
Niet open voor verdere reacties.

ppms

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2006
Berichten
226
Hallo,

Hoe kan ik alle internetsite ineens vol over het beeldscherm krijgen. Bij XP weet ik het maar bij Vista heb ik het niet kunnen vinden.

Groet PPMS
 
Hallo,

Hoe kan ik alle internetsite ineens vol over het beeldscherm krijgen. Bij XP weet ik het maar bij Vista heb ik het niet kunnen vinden.

Groet PPMS

Ik weet niet of je bedoeld F11 volledig scherm
 
Hallo,

Nee, dat bedoel ik niet, b.v. ik start de site op van ABN AMRO dat komt er maar een klein beeld (± een kwart van het scherm) en niet over het volle scherm.

Bij XP ga ik dan naar de eigenschap van die site en bij uitvoeren selecteer ik dan gemaximaliseerd.

Groet PPMS
 
Hallo,

Nee, dat bedoel ik niet, b.v. ik start de site op van ABN AMRO dat komt er maar een klein beeld (± een kwart van het scherm) en niet over het volle scherm.

Bij XP ga ik dan naar de eigenschap van die site en bij uitvoeren selecteer ik dan gemaximaliseerd.

Groet PPMS

en je beeldscherm doet het voor de rest wel goed
 
Hallo,

Nee, dat bedoel ik niet, b.v. ik start de site op van ABN AMRO dat komt er maar een klein beeld (± een kwart van het scherm) en niet over het volle scherm.

Bij XP ga ik dan naar de eigenschap van die site en bij uitvoeren selecteer ik dan gemaximaliseerd.

Groet PPMS

Rechtermuisklik op je internetbrowser bovenaan. Dus waar de titel staat. Dan ''Formaat wijzigen'' Dan helemaal open trekken en voila :thumb:
 
Hallo,

Na dit gedaan te hebben is het bij de volgende keer weer klein.

Groet PPMS
 
vreemd

Hallo,

Vreemd dat niemand hiervoor de juiste oplossing heeft.

Zal de vraag maar als opgelost zetten.

Groet PPMS
 
Hallo,

Vreemd dat niemand hiervoor de juiste oplossing heeft.

Zal de vraag maar als opgelost zetten.

Groet PPMS

Ik heb nog wel een idee, maar op afstand blijft het gokken.

Gan in je browser naar;
extra; internetopties; geavanceerd; en klik onderin op opnieuw instellen, maar waarschijnlijk had je dat al geprobeerd.

Mocht het niet lukken dan kun je altijd nog hier kijken,
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Default.aspx
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Inderdaad is het nu opgelost en ik had dit nog niet geprobeerd. Vriendelijk bedankt voor de tip.

Groet PPMS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan