Internetsnelheid verminderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zebedee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2009
Hallo,

Ik download al enige tijd via Grabit. Als ik daarmee download dan is de snelheid altijd 600 tot 700 kb/s geweest. De laatste tijd (2 weken) verminderd de snelheid van ongeveer 600 naar 200. Dit gebeurt eigenlijk altijd na een minuut of 20. Sluit ik Grabit dan af en start hem meteen weer op dan is het de eerste 20 minuten weer normaal en dan zakt hij weer naar 200 kb. Heb grabit al een keer van computer verwijderd en opnieuwe geinstalleerd maar dat helpt niet. Router resetten werkt ook niet maar heb veel verstand van deze zaken.

Ik heb geen idee waar dat aan kan liggen. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat ik er evt. aan kan doen.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Niet alle internet profiders geven je een snelle snelheid op nieuwsgroepen. Zo doet de internet profider online een limiet van 50kb/s aanhouden (of teminste de laatste keer dat ik keek, en dat was een half jaar geleden). Ik heb gehoort dat plannet en hetnet een van de beste zijn voor downloaden over nieuwsgroepen.

Als het slecht blijft moet je anders toch naar torrents overgaan of een appart packetje per maand erbij pakken van een of andere willekeurige site op het internet, maar dat gaat je geld kosten.

Niet alle internet profiders geven je een snelle snelheid op nieuwsgroepen. Zo doet de internet profider online een limiet van 50kb/s aanhouden (of teminste de laatste keer dat ik keek, en dat was een half jaar geleden). Ik heb gehoort dat plannet en hetnet een van de beste zijn voor downloaden over nieuwsgroepen.

Als het slecht blijft moet je anders toch naar torrents overgaan of een appart packetje per maand erbij pakken van een of andere willekeurige site op het internet, maar dat gaat je geld kosten.

Mocht het aan je provider liggen, raad ik Eweka aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan