InternetSnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

creations

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2010
Ik heb internet van Kpn 8 mb downstream. Als ik download kom ik eigenlijk nooit hoger dan 800-900 Kbps. Verder heb ik een router en kabel verbinding. Weet iemand misschien hoe ik mijn internet snelheid kan verbeteren?
Alvast bedankt!

Doe even de test op www.speedtest.net en geef ons de uitslag.

Bij mij komt dit uit:
1078279579.png

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

neem aan dat het om adsl van kpn gaat dan speelt de afstand naar centrale (punt) ook mee.

Hoi,

Volgens mij is er dus niets mis of zie ik wat over het hoofd?

Wat voor pakket heb je van KPN, ik zie namelijk nergens een 8MB/ps pakket.

grtjs jjw

Ja dat staat er maar als ik bijvoorbeeld iets download haal ik nooit een hogere snelheid dan 800-900 kbs. Ligt dat dan misschien aan de download server of aan een instelling in mijn router?

bedankt voor de snelle reacties.

televisie/internet/telefoon bij elkaar

Laatst bewerkt:
Hoi,

Neem aan dat het torrents gaat dus heb je daar de poorten voor open gezet en ligt ook aan hoeveel seeders etc

Het gaat nu even om WoW waarvan ik een patch download met een snelheid van 100kb/s tot 800 kb/s veranderd vaak maar meestal onder de 400 kb/s. Ik heb er de poorten van open staan.

Ps. Heb ik hele domme dingen gezegd? :P

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je weet het he domme vragen/ zeggen bestaat niet ,en wow is volgens mij best een druk bezochte site zou mij niet verbazen dat het daar mee te maken heeft speedtest geeft goed aan .

Als je beschikt over kabel voor tv zou ik voor UPC ALLES IN ÉÉN PAKKET gaan.
Als niet erover beschikt zou ik naar Tele2 gaan daar heb je 20mb/s en kun je 15mb/s halen dus 2,5mb/s.

Windowsfaq

Oke bedankt allemaal dan zal ik het hier maar is mee afsluiten en nog is gaan kijken of ik de poorten van torrents open moet zetten en dan een goede download vinden en kijken of ik dan nog is wat hoger kan komen. :P
En @ windowsfaq daar zal ik ook nog is naar gaan kijken heb alleen 1 probleem mijn vader trapt overal in als het maar goedkoper kan :S

gr. Creations

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan