internetsnelheidprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JelleOlthuis

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
Berichten
7
hallo allemaal,

de situatie is als volgt: er is een KPN-router met WIFI, en 1 laptop en 2 smartphones ontvangen dat signaal juist en kunnen goed internetten, maar 1 laptop,Dell inspiron, heeft wel internetverbinding met de router (65mbps), maar heeft als downloadsnelheid (via speedtest) maar 0.1mbps, terwijl de laptop die wel juist werkt 28mbps heeft. Nu heb ik al van alles geprobeerd: volledige systeemscan op spyware en viri met Norton en MCAfee, maar beide geven geen goed resultaat. Verder al van alles hierover opgezocht,maar ik kan niets nuttigs vinden. Kunnen jullie tips/duidelijkheid geven wat er aan de hand kan zijn?

het is mogelij kdat is te weinig info heb verstrekt,maar ik weet niet precies wat ik zou moeten plaatsen en anders wordt het wel een heel lange post:)
 
ook de modem /router al eens van de stroom gehad voor 20 sec????
 
het lijkt mij overbodig omdat mijn ene laptop het wel doet....maar het lijkt mij dat het aan de laptop zelf ligt,omdat het opeens gebeurd is
 
Dell Inspiron N5110 Spec
Processors
Intel® CoreTM i3 processors
Operating System
Genuine Windows® 7 Home Premium 64-Bit
Memory
4GB
Chipset
Mobile Intel® 6 Series Express Chipset (HM67)
Graphics
Standard Intel® HD Graphics 3000
LCD Display
15.6″ Widescreen LCD 1366 x 768 (HD) display with TrueLifeTM Panel
Audio and Speakers
SRS Premium SoundTM – 2 speakers @ 2W each
Built-in microphone
Hard Drives
500GB
Optical Drives
Internal tray-load DVD+/-RW or optional internal tray-load Blu-ray DiscTM Combo (Read BD, Burn CD/DVD) Drive.
Power
6-cell 48WHr Li-Ion Battery
Camera
1.0MP Integrated 1280×720 native HD Webcam
Wireless
Wi-Fi Bluetooth Options:
Intel® Centrino® Wireless-N 1030 (1×2 bgn + Bluetooth)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan