internetten in een verzorgingshuis

Status
Niet open voor verdere reacties.

zandokanONE

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
Berichten
4
Hoi,

Ik weet niet of ik op de juiste plaats ben voor mijn vraag,maar probeer het toch op deze manier.
Mijn vader ligt in een verzorgingshuis en wil graag met een laptop internetten op zijn eigen kamer. Volgens de zusters daar is dit niet mogelijk,maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Er moet toch een manier zijn. Er is in de kantine een internetaansluiting (je mag hier maar 20 min. per dag op zitten en j hebt totaal geen prive) en op de kamers hebben ze ook gewoon telefoonaansluiting. Wat zijn de mogelijkheden voor me vader om toch van zijn eigen kamer te kunnen internetten. ik hoop gauw wat te horen van de experts hier.

Mvg.
 
Laptop opstarten en kijken of er een (onbeveiligd) draadloos netwerk in de buurt is...

Een andere mogelijkheid zie ik zo gauw niet, je kunt moeilijk een abonnement voor die kamer afsluiten :rolleyes:
 
gprs

ik ga regelmatig op verlof naar de ardennen, en daar ga ik op het internet via mijn gsm, (gprs) het is niet goedkoop maar voormij de enigste oplossing voor het moment.
Argor
 
bedankt voor je tip, maar mocht dit niet werken zou het geen uitkomst zijn om via een mobiele telefoon toch te kunnen internetten. En waar zou ik hierbij rekening mee moeten houden?
 
Hoi argor,

Wat heb ik hiervoor precies nodig. Is de snelheid wel goed dan.
 
je hebt wel een telefoon aansluiting daar.
je hebt een laptop.
Zit in de laptop een modem....kijk even of er een kein stekkertje naast de netwerk aansluiting zit.
Dan kun je dus via dat modem inbellen bij b.v. xs4all of 12move.
Pas op je betaald wel de telefoon tikken.

Verzorging tehuis in Enschede ??
 
bedankt voor je reaktie, zal het nakijken.

Nee hij zit in een verzorgingshuis in Rotterdam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan