internettoegang draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2011
Ik wil graag weten of ik de aangevinkte netwerken van mijn omgeving kan uitzetten.
Mijn laptop met WIFi zoekt steeds de aanwezige netwerken op wat storing veroorzaakt,
cq mijn verbinding verbreekt. Als ik het vinkje weghaal gaat deze automatisch op weer aangevinkt staan. Ik heb Windows 7.

Laatst bewerkt:
hoe weet je nou dat het stoort waar zie je dat aan

is het niet gewoon dat je ver van de router afzit of je verbinding is slecht of iets anders

want heb nog nooit gehoord over storingen in je verbinding door het zoeken naar andere verbindingen

en welk vinkje zet je uit ?

Het vinkje zit als je bij netwerk/internetoegang balkje klikt op verbinding maken, maar dan klik je op een netwerk uit je omgeving en daar staat het vinkje vast in. Bij probleem oplossing kom je dan tegen wat er fout is gegaan en staat dat de computer steeds zoekt naar sterke verbindingen. Op de balk rechts onderin komt dan steeds een geel sterretje.
De verbinding wordt dan steeds kort onderbroken. Ik hoef de internet toegang van al de buren niet te zien, daarom wil ik het vinkje verwijderen.Bij al deze zichtbare verbindingen staat "automatisch verbinding maken" met een vinkje ervoor, en deze wil ik verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan