Internetverbinding bij gebruik Sennheiser PXC 360 BT

Status
Niet open voor verdere reacties.

turq54

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2009
Hallo allen,

Ik heb een hoofdtelefoon; de Sennheiser PXC 360 BT, maar er is het volgende aan de hand.

Als ik een filmpje afspeel (youtube) via de bluetoothverbinding, dan keldert mijn internetverbinding (wifi) omlaag.

Wat kan ik dus doen, zodat mijn internetverbinding toch snel blijft.

mvg,

Selim

Bluetooth en Wifi zitten op hetzelfde band, ze storen elkaar dus. Oplossing: je kan een ander kanaal proberen. Of het werkt? Geen idee...

Vraag gaat dus in beginsel over je verbinding en niet over je hoofdtelefoon.

Daarom topic verplaatst van Luidsprekers/Koptelefoons/Microfoons ---> Netwerk-Draadloos netwerk.

Succes met je vraag.

Je kiest een kanaal in je router, en niet in je iphone. Mocht je router en je telefoon 802.11.a aankunnen dan kies het 5GHz band, dan heb je geen last meer van storingen door Bluetooth. Mocht je dat niet hebben, pak dan een gewoon Windows laptop en installeer inssider om te zien of er een vrije kanaal is. Het zal helpen om zo een sceenshot te plaatsen.

Success!

Ik heb het volgende getest, namelijk de hoofdtelefoon via bluetooth aangesloten op een andere telefoon (blackberry bold 9780) filmpje afgespeeld op youtube via wifi, nou geen haperingen of wat dan ook gewoon PERFCT! Dan vind ik wel raar hoe mijn iphone 4s niet super werkt met mijn hoofdtelefoon.

Je gebruikt kanalenbundeling waarbij de twee kanalen zich zelf storen. Het advies is 5 kanalen afstand te houden. Zelf zal ik proberen maar een kanaal te gebruiken en dan voor kanaal 13 te gaan. Het hangt allemaal ervaan af of je iphone Europees is of internationaal. Voor Wifi is Europees beter...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan