internetverbinding slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnand02

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Ik heb ADSL van KPN (internetbellen plus.) Mijn internetverbinding is heel traag. Vaak krijg ik de melding: kan de webpagina niet openen. Dan verschijnt er een scherm als ik op verbindingsproblemen klik. Dan zie ik: netwerkverbinding controleren. En vaak schiet de webpagina die ik zoek er weer in. Ook gaat het wisselen van webpaginas heel traag. soms kan ik ook geen bestanden uploaden via mijn Yahoo- of Live mail account. Ik heb KPN al gebeld, maar dat heeft niet geholpen. Ik heb een draadloze router van Speedtouch . De verbinding is goed zegt deze met 54 mbps. Maar toch... dit probleem heb ik nu een week en daarvoor nooit.

Het zit hem in die speedtouch 123 g. Ik kan nauwelijks iets downloaden. Normaal knippert het lampje in de router, maar daarna blijft hij staan en stopt het downloaden. Gek word ik er van . En die ** Kpn laat me ook barsten. Hoe kan ik het oplossen?? Een andere router? En ik hoop ,dat er nu eens iemand reageert. Want als dingen het het doen... Alles gaat heeeeeeeeel traaaaaaaaaag.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan