Beste mensen,
Ik heb internet: Breedband @home
Daaraan is aangesloten een router USR 8054 (wireless router en accespoint)
De pc's beneden en boven heb ik bekabeld aangesloten op de USR 8054, op deze
beide pc's staat Winxpprof.
De laptop heb ik met Wifi wireless verbonden.
De laptop doet het beter vwb internet, valt af en toe ook uit en de performance is vaker laag of ik moet de verbinding herstellen nadat de melding "kan ARP cache niet wissen".
Hier heb ik Winxphome geinstalleerd.
Vwb de andere pc's-->
Indien er geen verbinding is, kan ik wel pingen, echter pas nadat ik opnieuw opgestart
heb of de kabelmodem @home én de router USR 8054 gereset heb, dann pas heb ik weer
verbinding.
Ik heb ook getracht om de Firmware van de USR 8054 te updaten, echter als ik het
bestand heb gedownload, hetgeen een .BIN file is, dan kan ik deze via het web met een bepaald programma openen, dan krijg ik de melding dat er geen bestandsinformatie inzit, dus dit werkt ook niet.
Wie kan me een praktische oplossing verschaffen?
Zowel de router als de kabelmodem staan wel binnen een straal van 1 meter van de TV...
Ik heb internet: Breedband @home
Daaraan is aangesloten een router USR 8054 (wireless router en accespoint)
De pc's beneden en boven heb ik bekabeld aangesloten op de USR 8054, op deze
beide pc's staat Winxpprof.
De laptop heb ik met Wifi wireless verbonden.
De laptop doet het beter vwb internet, valt af en toe ook uit en de performance is vaker laag of ik moet de verbinding herstellen nadat de melding "kan ARP cache niet wissen".
Hier heb ik Winxphome geinstalleerd.
Vwb de andere pc's-->
Indien er geen verbinding is, kan ik wel pingen, echter pas nadat ik opnieuw opgestart
heb of de kabelmodem @home én de router USR 8054 gereset heb, dann pas heb ik weer
verbinding.
Ik heb ook getracht om de Firmware van de USR 8054 te updaten, echter als ik het
bestand heb gedownload, hetgeen een .BIN file is, dan kan ik deze via het web met een bepaald programma openen, dan krijg ik de melding dat er geen bestandsinformatie inzit, dus dit werkt ook niet.
Wie kan me een praktische oplossing verschaffen?
Zowel de router als de kabelmodem staan wel binnen een straal van 1 meter van de TV...