Internetverbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoomer

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2003
Dag,

Als ik emule heb gestart en later weer wil internetten kan ik geen internetpagina's meer openen.

"De pagina kan niet worden weergegeven"...

Hoe kan dat?

Verwijder emule gebruik DC++

zoeken via zoekmachine tik in dc++

daarna in XP sp2 beveiligingen toestemming verlenen vinkje voor deze programma zetten OF in de lijst plaatsen
dan heb je NOOIT last

ook tijdens virusscannen of draaie van hitmanpro
blijft het werken

rest alle explorer sites+ msn OF Yahoo gaan wel sluiten dit regelt hitmanpro aut.MAAR aan DC++ komt het niet

blijft alles werken

Je probleem sites openen niet staat los van EMULE denk ik

OF je hebt via EMULE iets binnengehaald wat je belemmerd te surfen

gebruik je XP update zet op aut.
download www.hitmanpro.nl(GRATIS)

En zeer belangrijk specifiek voor surfen/beginnen pagina in explorer download HIJACKTHIS(GRATIS)

Ik heb NOOIT last zorg ALTYD dat je het volgende hebt + aut.updaten altijd aan en zet schema elke week scannen of elke 14 dagen aut. op aan gaat alles van zelf ben je extra beveiligd

VIRUSSCANNER MET AUT.UPDATEN AAN!.
HIJACKTHIS.
EVT.FIREWALL (SP2 is eigenlijk al voldoende)
HITMANPRO(SPECIFIEL VOOR TROJANS ETC..)

EN GEBRUIK DC++ DEEL JE MET DE HELE WERELD ALLES WAT JE ZOELT VIND JE AANRADER

OOK IN NEDERLANDSE TAAL ZIE DE SITE

EMULE GEEFT PROBLEMEN IS BEKEND

SUCCES

geef aan indien WEL of NIET opgelost

Ik vind bovenstaand advies een beetje vreemd.
Ik gebruik Emule al jaren zonder problemen en heb er ook nog nooit van gehoort dat Emule vaak voor problemen zorgt.
Wat je kunt doen is even controleren of de upload snelheid niet te hoog staat.
Deze kun je lager zetten zodat het surfen wat soepeler gaat.
Kijk hier ook even voor de nodige info.
En heb je de laatste versie van Emule?

Ja ik heb wel de laatste versie.

Ook heb ik problemen met m'n ftp-server. (of moet ik hiervoor een ander topic starten). Ik gebruik het programma (Quick and Easy) FTP-server 2.3. Maar het lukt me niet meer via ftp://ipadres in te loggen. Normaal kan je dan inloggen met usern. ww. maar nu krijg ik direct de melding: Kan geen verbinding maken met de server... :confused:

Ik krijg 't idee dat er poorten dichtstaan die open moeten staan. Maar voor mij de hamvraag hoe zet ik poorten open?

Ik maak gebruik van ZoneAlarm.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Heb je zonder dat je andere programma's hebt lopen ook problemen met je internet verbinding?
Het zou inderdaad kunnen dat poorten of firewall (wat betreft de ftp server) je verbinding tegenhoud.
Je weet zeker dat ZoneAlarm geen verbindingen tegenhoud?
Deze zou je tijdelijk even uit kunnen zetten.
Je hebt niet én ZoneAlarm én de windows firewall aan?
Wat poorten betreft zou je hier even kunnen kijken.

Specifieke vragen of de ftp server zou ik even in de Internet > FTP sectie stellen.

Nee, alleen wanneer emule is opgestart en connectie heeft gehad. Als ik emule weer afgesloten hebt blijft het probleem.

Het gebeurt ook als ik de pc een tijdje heb aan staan. Daarna heb ik via de explorer en outlook geen verbinding meer....

Wat kan dit zijn?

Hoe maak je verbinding met het internet?
Met een modem/router toevallig?

Kabel modem. Casema.
De helpdesk van casema helpt tot aan het modem.

De modem geeft gewoon online. Alle lampjes die moeten branden die branden...

Verder heb ik via apparaatbeheer bij de netwerkkaart het energiebeheer uitgeschakeld omdat ik vermoedde dat dit er ook mee te maken had, maar helaas.

Het modem even resetten (uit, en dertig seconden later weer aan) biedt ook geen oplossing?

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar dan met een internetabonnement bij chello. Als ik mijn pc opnieuw opstart is de verbinding weer (een tijdje) terug. Wat kan dit zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan