Internetverbinding verbreekt telkens.

Status
Niet open voor verdere reacties.

demro

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
29
:eek: Hallo beste: :)
ik heb nu en dan problemen met mijn interenet verbinding, ik wordt er regelmatig uitgezwierd terwijl ik aan het surfen ben en ook tijdens de slaapstand!:mad:
Dit is begonnen denk ik, toen ik mijn Norton Internet Security op hoog gezet had wegens die virus!:(
maar ik heb deze dan terug op standaart geplaatst maar het helpt niet :confused:
ik moet iderkeer naar de prompt gaan dan ipconfig intypen en aar hardware gaan om zo naar mijn abdapter eventjes te kunnen uitzetten en deze terug aan te zetten,
dan kan ik terug surfen
Kan er iemand mij helpen !?
wat kan er eventueel mislopen zijn?;)
 
Telenet of ADSL!?

Hallo beste:
om te antwoorden op uw vraag.
ik zit bij Telenet:)
maar zou dit er iets aan doen denk je!?
alvast bedankt voor uw reactie, en kijk al uit op uw volgende !
alvast bij voorhand bedankt hoor!:thumb:
 
Kijk eens bij Internet explorer; menu extra - opties - tabblad verbindingen:
staat er iets ingevuld op die eerste bladzijde ??
klik op LANverbindingen, staat de proxyserver ingevuld (proxy.pandora.be:8080), vinkje bij proxy niet gebruiken voor lokale adressen,
en dan bij geavanceerd en bij uitzonderingen opgeven dat 127.0.0.1 niet mag gebruikt worden.
 
Het is gelukt!

:) Hallo Papajo.:thumb:
Ik heb gedaan zoals je vermelde, en heb de PC terug her opgestart en het is tot nu toe gegaan zoals het moet!:thumb:
hopelijk is het euvel verholpen en kan ik nu op het gemak verder surfen zoals het moet.

Vooral bedankt voor de hulp en zal je laten weten als alles in orde blijft!;)
 
Graag gedaan.
Aarzel niet om naar helpmij te komen.
Groetjes
Jo
:thumb:
 
nee nog niet gedaan

Ja hoe moet ik dat zeggen ik heb het nog altijd dat ik niet kan opstarten ik moet eerst mijn norton internet security uitschakelen wil ik op messenger geraken.:eek:
 
Dan moet je in het Firewallgedeelte van je Norton toelating geven aan je Messenger denk ik. Hoe dat precies in zijn werk gaat, weet ik niet van Norton. Als het niet lukt zul je de vraag nog eens opnieuw moeten stellen, want wij zijn de enigen in deze thread, anderen hebben geen automatisch bericht gehad bij een nieuw bericht.
Groeten
Jo
 
Beste!

oké ik zal efkes zo proberen maar moest het niet gaan dan zal ik de vraag nog eens stellen hoor;)
bedenkt voor uw reaktie:thumb:
 
Re: Beste!

Geplaatst door demro
oké ik zal efkes zo proberen maar moest het niet gaan dan zal ik de vraag nog eens stellen hoor;)
bedenkt voor uw reaktie:thumb:

Je hoeft je vraag niet opnieuw te stellen. Je kunt gewoon verder in deze en dan aangeven dat het nog niet werkt
 
internetverbinding

ik heb hetzelfde word er steeds eruit gegooit geen internetverbinding
het is vooral bij een spelletjessite en die is getest bij de provider die is goed
dus het moet ergens bij mij liggen maar wat
heb windows 7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan