Internetverbinding werkt maar kan sommige pagina's niet of heel traag bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Papayork

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2004
Heb internet verbindig, kan Google benaderen en dat gaat supersnel maar bepaalde sites gaan heel traag en dan krijg ik de melding kan de server niet vinden.

Of ik ga via startpagina.nl naar een gewenste site dan gaat dat ook heel tragg en krijg dan ook weer de melding

Wie kent dit probleem en heeft de oplossing

Heb je de pc gecontroleerd op spyware met bijvoorbeeld ad-aware? heb je een virusscan en die up to date is?

Alles even nalopen. Misschien helpt het.

Succes en groeten van The Jackal

heb geen ad-ware op pc en de laatste versie van norton antivirus, verders alles al na gelopen

ad-ware kun je downloaden bij http://www.lavasoft.de
even laten lopen en dat kan al veel schelen. Maak ook IE een schoon door Extra --> internet-opties --> temporary internet files te verwijderen.

Succes.

Edit: ben weer te laat :(

Heb zoals gezegd ad-awere SE en spybot S&D gedownload en uitgevoerd evenals de tempory internetbestanden verwijder.

Maar het probleem blijft

zelfde probleem

Heb een goed draaiende PC (spybot, adaware, antivirus en firewall werken allemaal en zijn geupdate) maar kan ook bepaalde pagina's niet openen.
De browser geeft geen foutmelding maar blijft bezig met downloaden van de pagina.
Schijnbaar werkt alles dus goed maar blijkbaar is er toch iets aan de hand:p ?
Kan het niet zo zijn dat Spybot of Adaware iets blokkeren als deze programma's iets hebben gevonden wat niet in hun straatje past?
Iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Heb het probleem nog steeds en heb de pc zelfs weer opnieuw geinstalleerd maar zelfs dat helpt niet

Dus als iemand nog suggesties heeft, die zijn meer dan welkom

opgelost

Heb online op virussen laten scannen (Panda) en hier rolde tot mijn stomme verbazing een Trojan Horse uit die niet door Norton of AVG werd gezien:mad:
Na reparatie door Panda was het probleem verholpen.
Zo zie je maar: ook de gerenommeerde antivirus-programma's laten wel eens een steekje vallen:(

Papayork: ik denk niet dat dit jou probleem oplost maar het is wel het proberen waard......

Heb Panda gevonden en laten scannen maar niets gevonden, iemand nog een idee?

hoi,

Eindelijk vind ik nu eens iemand die precies hetzelfde probleem heeft als ik heb met mijn pc. Ik heb ook een snelle verbinding naar google toe en vanaf daar is het gewoon slecht of een foutmelding dat ie geen verbinding kan maken. Nu zag ik de tip van PANDA maar die krijg ik dus niet gedownload omdat ie de pagina niet laad. Heb al 10 keer naar chello gebeld (heb het duurste abonnement, classic) maar zij zeggen dat mijn modem prima is. Het frustrerende is dat dit begonnen is nadat zij een week lang serverproblemen hebben gehad omdat ze de snelheid wilde versnellen.
Ik hoop dus dat ik die PANDA nog kan downloaden en anders wacht ik ook af op reacties van anderen!

Succes in ieder geval en als jouw probleem verholpen is hoor ik graag hoe! Want ik betaal ruim 50 euro per maand en dat vind ik dit nu echt niet waard!!

Groetjes lizzie

p.s. in welke omgeving woon je? Toevallig in de buurt van Arnhem?

Lisette,

ik heb het opgelost maar weet niet of het bij jouw ook werkt. Na veel zoeken en doen ben ik erachter gekomen dat mijn toetsenbord niet helemaal meer goed werkte heb het vervangen en het werkt weer als een speer. :D

P.s. Kom uit Nijmegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan