Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn laptop elke keer als ik internet explorer open krijg ik een witte pagina met spaanse tekst.
Soort van error van kan geen netwerkverbinding maken maar dan in het spaans.
Msn werkt ook niet op dat moment.
Zodra ik het programma combofix draai dan werkt daarna alles wel maar wanneer ik de laptop opnieuw opstart is alles van begin af aan weer.
totdat ik combofix opnieuw draai.
Weet iemand hoe dit kan? en heeft iemand er een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Dit is de foutmelding die wordt aangegeven:
ERRO
A URL solicitada não pode ser recuperada
--------------------------------------------------------------------------------
Na tentativa de recuperar a URL: http://www.google.nl/
O seguinte erro foi encontrado:
Proibido o Acesso.
O controle de acessos impediu sua requisição. Caso você não concorde com isso, por favor, contate seu provedor de serviços, ou o administrador de sistemas.
--------------------------------------------------------------------------------
Generated Fri, 28 Aug 2009 21:52:26 GMT by proxy-sejuc (squid/2.5.STABLE5)
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn laptop elke keer als ik internet explorer open krijg ik een witte pagina met spaanse tekst.
Soort van error van kan geen netwerkverbinding maken maar dan in het spaans.
Msn werkt ook niet op dat moment.
Zodra ik het programma combofix draai dan werkt daarna alles wel maar wanneer ik de laptop opnieuw opstart is alles van begin af aan weer.
totdat ik combofix opnieuw draai.
Weet iemand hoe dit kan? en heeft iemand er een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Dit is de foutmelding die wordt aangegeven:
ERRO
A URL solicitada não pode ser recuperada
Na tentativa de recuperar a URL: http://www.google.nl/
O seguinte erro foi encontrado:
Proibido o Acesso.
O controle de acessos impediu sua requisição. Caso você não concorde com isso, por favor, contate seu provedor de serviços, ou o administrador de sistemas.
Generated Fri, 28 Aug 2009 21:52:26 GMT by proxy-sejuc (squid/2.5.STABLE5)
Laatst bewerkt: