Internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem67

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
12
Wanneer ik internet wordt deze na 20 min. verbroken.
Vooral als ik muziek download is dit zeer lastig. Ik moet dan opnieuw verbinding zoeken.
Ik heb ADSL dus kan 24 uur internetten.
Wie helpt mij van dit euvel af?
Willem67
 
Ga in IE naar Extra\internet-opties\verbindingen. Klik op "instellingen" van je verbinding. Klik op "geavanceerd". Staat er iets ingevuld bij verbinding verbreken? Zo ja, haal het vinkje(s) weg.

Groetjes,
Bennie
 
Sorry, dat ik niet eerder gereageerd heb maar mijn probleem is nog niet opgelost. Bij geavanceerd staat helemaal geen "verbinding verbreken" dus kan ik ook het vinkje niet weghalen. Ik heb windows xp, ADSL. Dit is wel zo ongemakkelijk. Telkens als ik iets wil downloaden valt na enige tijd de verbinding weg is is ook de verbinding met b.v. KazaA verbroken.
 
Die optie moet er staan. Kijk naar het plaatje.

Groetjes,
Bennie
 

Bijlagen

  • geavanceerd inbellen.jpg
    geavanceerd inbellen.jpg
    15 KB · Weergaven: 42
Benny,

Sorry, het lijkt misschien heel stom maar ook dit kan ik niet vinden. Moet dit ook bij Extra-opties staan (geavanceerd)? Ik heb niks als een lange rij met daarvoor een vakje om aan te vinken.

Willem67
 
Geplaatst door Willem67
Benny,

Sorry, het lijkt misschien heel stom maar ook dit kan ik niet vinden. Moet dit ook bij Extra-opties staan (geavanceerd)? Ik heb niks als een lange rij met daarvoor een vakje om aan te vinken.

Willem67
dan zit je volgens mij in tabblad geavanceerd...
je moet dus naar tabblad <s>geavanceerd</s> verbindingen...mijn fout :eek:
 
Laatst bewerkt:
Extra\internet-opties\verbindingen. Dan klik je op "instellingen" van je standaardverbinding. Dan klik je op de knop "geavanceerd". Duidelijk?

Groetjes,
Bennie
 
Bennie,

Dat was het antwoord. Heel hartelijk bedankt. Nu kan ik blijven down-loaden zonder angst dat hij de verbinding verbreekt.
Nogmaals hartelijk bedankt.
Willem67
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan