Internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfgang777

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Hallo, ik heb onlangs Windows 7 geïnstalleerd. Na de installatie werkte internet ook meteen (met draad).

Dan gebeurt er iets eigenaardig: ik installeer een driver voor de printer, ik sluit af, start opnieuw op en nu blijft de computer beweren dat er geen ethernetkabel is aangesloten op de computer. Andere kabel geeft geen resultaat, router werkt perfect want andere computers krijgen wel internet.

Ondertussen ook netwerkadapter (onboard): installatie ongedaan gemaakt, drivers verwijderd. Alles wordt automatisch opnieuw geïnstalleerd uiteraard, maar geen effect. Ook systeemherstel geeft geen resultaat.

Ben ten einde raad. Zou het toch aan de netwerkadapter kunnen liggen ? Echter onwaarschijnlijk volgens mij, want het werkte wel even.

driver voor printer al weer weg gegooid?
staat er een geel driehoekje bij hardware?

De driver voor de printer heb ik weggegooid, echter zonder resultaat.

Bij apparaatbeheer zie ik wel de uitroeptekens bij multimedia audicontroler en RAID-controler. Maar de netwerkadapter werkt volgens de computer prima.

Ik denk eraan een nieuwe netwerkkaart te kopen. Wel jammer uiteraard als dat niet echt nodig is.

Hoi,
als je nu eens ff aangaf om welke pc/laptop het gaat (merk/type e/o modelnr.) dan kunnen we iig wat gerichter onderzoek doen naar jouw probleem. Heb je de chipsetdriver wel geïnstalleerd?

Het gaat om een Acer desktop, Windows 7. Kan morgen pas specifiekere gegevens inbrengen.
Wat is de chipsetdriver ? De driver voor de netwerkadapter is wel geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan