Internetverding valt stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

AquaDiGio

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
207
Sinds een tijdje heb ik erg veel last van mijn internet verbinding die dan ineens "bevriest" (kan even niet op een andere benaming komen).
Het onderste schermpje van het icoontje dat in de taakbalk aanduidt dat er een internet verbinding actief is is het enige schermpje dat dan nog oplicht.
Maar feitelijk doet internet het dan eigenlijk in z'n geheel niet meer.
Ik heb een ADSL comfort abonnement van Planet Internet met een Alcatel Speed Touch USB Modem.
Over de voorgeschiedenis kan ik niet echt duidelijk iets detecteren.
Ik gebruik Windows '98 4.10.1998
Het probleem is in de meeste gevallen te verhelpen door opnieuw op te starten, wat erg frustrerend is als je net met iets bezig bent.
Mocht er nog meer belangrijke informatie nodig zijn dan hoor ik het wel.
 
The Speed Touch modem stops working after a while?
This is usually due to a PC powering down the USB ports while going into power save mode. Try upgrading the Modem’s drivers and/or disabling all the power saving options both in Windows and in the BIOS settings. To confirm if it’s a power saving problem keep a ping –t command running which will keep the USB port active, if it does not stop working then power saving looks very likely.

Misschien heb je hier iets aan.

Succes Weetje
 
De laatstgenoemde link doet het niet.

Ik ben iig blij dat er herkennig bij jullie is. Ik gebruik idd ZoneAlarm.
 
Even handmatig in typen wil ook wel eens helpen.
 
Ik heb "webUpgrade_Windows_R3.0.1.2.exe" gepakt (de bovenste), maar bij installatie stopt hij op het moment als ik akkoord wil gaan met de gebruikersovereenkomst en geeft dan de volgende foutmelding:

"Ernstig" "Ongeldige indeling (0001:Name) Filename=\Phonebook.ini"
Na op OK gedrukt te hebben sluit hij de installatie af.


Ik heb nu de versie V131.4R geinstalleerd staan aangezien de update niet wil lukken :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan