• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Interval formule doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

autoweek

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2011
Beste Lezer,

Ik heb een probleem met de interval formule, wanneer ik deze van boven naar beneden wil trekken geeft de formule onjuiste cijfers weer.

In kolom A staan gewichten van kaas en in kolom B staan gewichtsklasse oplopend van minst zware gewicht tot het zwaarste gewicht gebaseerd op de gegeven van kolom A.

Ik gebruik de formule : {=INTERVAL(Blad1!E2:E91;Blad2!B13:B102)}
En op het moment dat ik de formule naar beneden wilt trekken geeft ie onjuiste informatie weer.

Correctie In kolom E staan de verschillend gewichten En kolom B staan de gewichtsklasse oplopend van minst zware gewicht tot het zwaarste gewicht. Sorry!

Dat zou je inderdaad denken maar als ik dat doe dan komt alles op nul

Wil eigenlijk een bestand uploaden maar hij doet het niet volgens mij

Het bereik van blad2 loopt mee, klopt dit?
Code:
Blad2!B13:B102
Blad2!B14:B103
Blad2!B15:B104

Ik zou het niet weten.

Je heb de { } toch niet zelf getypt maar de formule met Ctrl+Shift+Enter afgesloten?

Laatst bewerkt:
Je doet je naam waardig:P Ik krijg het ook niet voor elkaar om een bijlage toe te voegen

Het zijn misschien domme vragen, die ik stel maar je moest eens weten hoevaak de fout daarin zit.

hallo autoweek

de formule is ok
eerst de formule plaatsen zonder {}
dan doortrekken
dan pas de {} over de selectie van formules

groet sylvester

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan