interval herstelpunt Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

smacrander

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Graag zou ik willen weten hoe ik het maken van herstelpunten kan veranderen zodat dit bijv. om de 3 dagen gebeurt . Bij XP was dat eenvoudig via : HKey_LocalMachine\Software\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Systemrestore en daar klik je dan op RPGlobalInterval ... hier kan men dan de waarde veranderen naar bijv. 259200 ( dec. ) .
Maar ... bij Windows 7 krijg ik geen seconden waarde te zien ( 86400 ) , er staat ergens het getal 1 .
Hoe kan ik het hier aanpassen ? Want ik vind ierdere dag wel wat te veel van het goede !
Met dank voor evt. reactie .

Hoi,
kijk in het configscherm onder systeembeheer>taakplanner onder de taak SR (system restore). Daar kun je de interval van systemrestore veranderen.

Hoi,
kijk in het configscherm onder systeembeheer>taakplanner onder de taak SR (system restore). Daar kun je de interval van systemrestore veranderen.

Met dank voor je antwoord ... je hebt me als volgt op het spoor gebracht ( corrigeer me als het fout is ! )
Via Conf.scherm .... Systeembeheer .... Taken plannen klik ik Microsoft > Windows . Syst.restore .
Hier dan zit ik in het scherm SR .
Rechtsklik erop ( boven in scherm ) en dan Eigenschappen >>> Triggers .
Klik hier dan op Bewerken ( onderin ) en Trigger Bewerken
Hier dan kan ik Elke 1 dag wijzigen in elke 3 dagen . Klik dan OK
Dit is , hoop ik de juiste methode .
Met dank voor hulp .

Als het goed is wel hoor en graag gedaan, laat nog ff weten of het werkt.

Dat mag je als topicstarter zelf doen. :D en graag gedaan hoor!
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan