Invalid Email adress

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik krijg steeds dezelfde foutmelding op outlook express van 501 invalid Email adress .Protocol SMTP poort 25. Nou vraag ik me af,hoe krijg ik dit bericht verwijdert???? Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?? Bij voorbaat hartelijk dank voor je moeite.

Je account instellingen in Outlook Express nakijken, of (bijv.) afzender-adres etc. wel kloppen.

Tijs.

, Alle accountgegevens kloppen bij outlookexpress. Maar mijn vraag is nu,hoe krijg ik die rommel eraf???? :evil:

wat voor e-mail adres heb je? @hotmail.com, @ziggo.nl, @upcmail.nl, @xs4all.nl etc?
en bij welke provider ben je nu verbonden?

Evt. gooi je het e-mail account eraf in Outlook Express en maak je het opnieuw aan (extra -> accounts).

Tijs.

Laatst bewerkt:
wat voor e-mail adres heb je? @hotmail.com, @ziggo.nl, @upcmail.nl, @xs4all.nl etc?
en bij welke provider ben je nu verbonden?

Evt. gooi je het e-mail account eraf in Outlook Express en maak je het opnieuw aan (extra -> accounts).

Tijs.

Mijn email adres is @hotmail.com en mijn provider is kpn. Het account is van pop.planet.nl

Als je probeert iets te doen met een @hotmail.com account via pop.planet.nl, dan wordt het niets:

Instellingen Outlook Express voor een @hotmail.com account (POP3/SMTP):
inkomende mailserver (=pop-server): pop.live.com
poort: 587
beveiligde verbinding (TLS/SSL): aan
uitgaande mailserver (=smtp-server): smtp.live.com
poort: 995
beveilgde verbinding (TLS/SSL): aan

te gebruiken gebruikersnaam (zowel bij mail ophalen als verzenden, dus aanvinken dat verificatie/authenticatie verplicht is bij Server voor uitgaande e-mail): XXXX@hotmail.com
te gebruiken wachtwoord (zowel bij mail ophalen als verzenden): <je hotmail wachtwoord>

Nog een tip: Als je de mail in Postvak IN van je Hotmail account ook via je browser wilt kunnen blijven lezen, zet dan aan dat een kopie op de server moet blijven staan in je mail-programma.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan