Invalid System Disk......... :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

kareem16

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Hoi, ik wou gisteravond mijn computer opnieuw formateren. Ik doe dit met 3 gekleurde master cs's die ik bij me computer kreeg. Ik weet hoe het moet want ik heb het al vaker gedaan. Maarja de reden was dat ik een .avi filmpje wou afspelen maar dat ging niet :confused: . 1 van de redenen was dat mijn videokaart niet goed was geupdate. Ik ging dus naar de site van mijn videokaart,weet ook neit meer welke maar ik weet wel zeker dat ik op de goede site keek en de goede series van mijn videokaart downloade.

Vanaf toen ging me computer al redelijk slomer,maarja zo heel erg vond ik t toen niet. Maar nu ook bij games,als ik weer wil switche naar windows om een liedje aan te zetten op youtube ofzo ofzo ging dat allemaal zo sloom enzo. Vandaar dat ik hem opnieuw wou formateren.

Ik weet niet maar mischien had het er iets mee te maken:p

Maarja hoe ik het gister dus deed:
ik deed me eerste master cd erin, restarte me computer, hij ging laden, daarna kon ik kiezen: Standaard instellingen of geavanceerd(deze deed ik) daarna kreeg ik een nieuw schermpje en daar kon ik alleen kiezen: alleen windows(deze koos is),daarna kreeg ik een waarschuwing dat als ik door zou gaan dat me alle gegevens van me hardeschijf gewist zouden worden ok hier ging ik gewoon door, otoen ging die gewoon zn gang.

Zoals ik het hierboven beschreef zo ging t altijd.

Tijden het instaleren kreeg ik ineens een rood scherm met een hele lap tekste, toen klikte ik spatie en starte me comp opnieuw op en vanaf toen kreeg ik deze error..

Ik hoop dat iemand hier genoeg aan heeft om mij te kunnen helpen met dit probleem. Me computer is van Packard bell en die zijn in t weekend niet open met hun helpdesk.

Alvast bedankt.

Haal je videokaart er uit en zet onboard VGA aan in je bios, als de install dan wel lukt kun je naderhand je videokaart weer installeren.

Succes d'rmee

Haal je videokaart er uit en zet onboard VGA aan in je bios, als de install dan wel lukt kun je naderhand je videokaart weer installeren.

Succes d'rmee

kun je dat wat beter beschrijven want ik snap er nix van :P ben niet zon computer deskundigen zoals jij :)

Kun je misschien beter even aan een handige vriend of buurman vragen als je 't zelf niet aandurft!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan