Invion 3v105 beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALE1958

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hello allemaal ,
Ik heb INVION gps 3v105 met lege 2 Gb SD kaart en ik wil graag Mio installeren ; maar somige stapjes valt het venster bouten het beeld dat ik de knop " toepassen " of " ok " niet kan breiken om daar op te klikken , en ik kan het venster ook niet schuiven met het aanraakpen . Ik weet niet wat ik moet doen om het venster helemaal op het beeldscherm te krijgen ????
Alvast bedankt

invion

ik heb igo8 werkend op mn invion gps-4v2 , mischien kan ik je helpen.
stuur maar een berichtje:D

Invion GPS-4V2 hoe nieuwe nav te installeren op SD kaart

Hallo,
Ik probeer op de Invion gps 4V2 nieuwe kaarten en/of software te plaatsen, maar tot nu toe geen enkel resultaat. Als eerste heb ik geprobeerd om er Cosmicsoft 3 op te zetten, maar krijg dan een melding dat het niet geopend kan worden en dat het pad niet goed. Ook TT op de kaart geprobeerd, dit lukt, maar krijg na 1 minuut een melding dat er niet voldoende geheugen is. Terwijl er op de invion toch 64 Mb zit en op de 2Gb SD kaart nog voldoende ruitme over is. Kan iemand mij helpen? doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd?

invion

stuur me even een bericht met je email adres dan kan ik je verder helpen :D

wie kan mij helpen voor een updeed voor mijn invion gps -3v105
waar kan ik dat vinden al vast bedankt country2

Welkom country2,

Je reageert in een vraag uit 2009. Het is niet de bedoeling deze nog omhoog te halen. Wegens de leeftijd gaat er een slotje op.
Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan