Invision Board Skin

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Ik ben nu aan de slag gegaan met Invision Board en wil nu een andere skin gebruiken.
Nu heb ik het volgende probleem. Ik upload het skin pakket wat ik heb gedownload naar archive_in maar dan zie ik niks bij import skin.

Weet iemand misschien een oplossing of wil iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik nou precies een skin moet instaleren.

Greetzz York

Je hebt waarschijnlijk een .zip bestand gedownload en deze geupload naar de archive_in map?

Invision Board pakt alleen .tar(.gz) bestanden.

Hallo allemaal,

Nu heb ik hem dus geupload met de .tar nu staat die dan wel bij import skin alleen als ik nu op import druk dan krijg ik de volgende foutmelding.

An Error Occured...
The error message returned is displayed below.

Cannot write to the /home/yoram/public_html/Forum/style_images directory, please set sufficient CHMOD permissions to allow this. IBF cannot do this for you.

Wat moet ik nu precies doen?

Greetzz York

Geplaatst door York
Hallo allemaal,

Nu heb ik hem dus geupload met de .tar nu staat die dan wel bij import skin alleen als ik nu op import druk dan krijg ik de volgende foutmelding.

An Error Occured...
The error message returned is displayed below.

Cannot write to the /home/yoram/public_html/Forum/style_images directory, please set sufficient CHMOD permissions to allow this. IBF cannot do this for you.

Wat moet ik nu precies doen?

Greetzz York

Ga met je FTP client naar de map /forum/ en druk op rechtermuisknop op 'style_images' dan zie je als het goed is een optie 'chmod'. Zet dit naar 777 (of vink alles aan) en druk op ok. :)

He Breezer,

Bedankt hij doet het :thumb:

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan