invisionboardv1.3 @lycos installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Ben bezig om zelf een forumpje online te zetten om wat meer ervaring op te doen op dit gebied.
Nou loop ik tegen dit probleem aan:

bij
http://members.lycos.nl/xs4equilibrium/forum/sm_install.php
krijg ik
Parse error: parse error, expecting `')'' in /data/members/free/tripod/nl/x/s/4/xs4equilibrium/htdocs/forum/sm_install.php on line 321

Terwijl ik volgens de installatie handleiding een button/wizzard zou moeten krijgen.

php en mysql staan al aan in tripod, en alle bedoelde mappen zijn ge-chmod op 777.

Doet lycos nu moeilijk of ik?

Zou iemand mij willen bijstaan op msn? Ik heb invisionboard inmiddels omgeruild voor vBulletin maar blijf een parse error houden, hoe ik die install.php ook probeer aan te passen:(
Martijn_atthe_safeside@hotmail.com

Laatst bewerkt:
weet je wel zeker dat jou php bestanden allemaal 777 zijn?

en het is veiliger om er 755 van te maken. Werkt ook.

Je kunt met flashFXP alle bestanden in een dir incl. subdir's in een keer 755 maken.

www.flashfxp.com

:thumb:

Alles staat al op 777 das zeker, alle images als binary en alle andere files als ascii geupload.
Flashfxp gebruik ik al, zeer handig en duidelijk ftp proggie idd.

Maar misschien ligt de boel bij lycos niet goed, en de site en features bevallen me van geen kant, dus ik ga eerst ff een andere betere gratis host regelen:
120 mb storage
8 gig bandbreedte
100 pop3
5 ftp
10 mysql
10 subdomain
frontpage ext.
cpanel
php
no popups, 1 kleine google ad.

Is wat beter dan die banner van lycos;)
Als het straks weer niet lukken wil meld ik me weer ok?

groetjes

Laatst bewerkt:
mwa :P

gratis host van die kan er altijd wel bij :P zou je die site even kunnen posten?

Dat zal niet gaan, ik wilde je alleen ff jaloers maken:D
Host is namelijk van een bekende en beloofd deze features als mijn site ermee door kan en mits ik een mooie banner maak.
Werk aan de winkel dus :eek:

ah :)

ik heb zelf al hosting (reclame vrij :P) maar een adres extra in je favorieten kan nooit kwaad ;)

maar zeg maar wanneer je weer problemen met je invision hebt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan