invisseble op msn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff vraag op icq kon je je altijd invisseble maken zodat de een je wel zag en ander niet kan dit ook op msn en dan bedoel ik niet iemand blokken ?

APOCALYPSE zei:
hoi ff vraag op icq kon je je altijd invisseble maken zodat de een je wel zag en ander niet kan dit ook op msn en dan bedoel ik niet iemand blokken ?

Je kan jezelf toch op Offline zetten?
Dan kan een ander niet zien dat je er bent, maar jij ziet de ander wel. Wanneer je de versie 8.0 Beta gebruikt, kan je zelfs, terwijl je offline staat, berichtjes versturen.

Mvg Patrick

zou ik ook willen weten lijkt me super handig :D :cool: als ik iets vind hoor je het euh lezen ook :P

EDIT antwoord is er al hallo patrickT :P

total_recall zei:
zou ik ook willen weten lijkt me super handig :D :cool: als ik iets vind hoor je het euh lezen ook :P

EDIT antwoord is er al hallo patrickT :P

Je kan de 8.0 beta versie alleen gebruiken wanneer je een uitnodiging hebt.
Ik heb er nog 19 over. Dus wie interesse heeft, geeft zijn e-mail adres maar.

Mvg Patrick

patrickt zei:
Je kan jezelf toch op Offline zetten?
Dan kan een ander niet zien dat je er bent, maar jij ziet de ander wel. Wanneer je de versie 8.0 Beta gebruikt, kan je zelfs, terwijl je offline staat, berichtjes versturen.

Mvg Patrick

ja dat weet ik wel maar dan sta je voor iedereen offline?

APOCALYPSE zei:
ja dat weet ik wel maar dan sta je voor iedereen offline?

Idd. Maar in ICQ kan je toch ook alleen maar voor je hele lijst inviseble zijn? En niet voor 1 persoon.

Maar het voordeel van 8.0 is dat je dus gewoon berichtjes kan blijven versturen naar andere personen.

Mvg P

patrickt zei:
Idd. Maar in ICQ kan je toch ook alleen maar voor je hele lijst inviseble zijn? En niet voor 1 persoon.

Maar het voordeel van 8.0 is dat je dus gewoon berichtjes kan blijven versturen naar andere personen.

Mvg P

volgens mij kon je toen met icq voor de ene online zijn en de andere offline ?
ja maar als je offline berichten verstuurd zeggen ze hee hoe kan dat nou haha zie je niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan