Invliegende tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

volleb67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2009
hoi allemaal,
ik weet niet hoe je dit in powerpoint noemt, maar ik heb een powerpointje ontvangen en erger me groen en geel aan de teksten op 1 sheet: ze vliegen pas binnen als je op de enterknop drukt.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de gehele tekst van 1 sheet ineens in beeld komt zonder 396.000 keer te hoeven enteren.
Alvast bedankt voor jullie reactie (tis nu bijna vier uur en vanavond om zes uur moet die presentatie in orde zijn, HELP:_)
gr.
Erwin

Je moet het effect verwijderen, dat eraan is gekoppeld. Selecteren --> rechtermuisknop --> aangepaste animatie.

Je moet het effect verwijderen, dat eraan is gekoppeld. Selecteren --> rechtermuisknop --> aangepaste animatie.

Het is toch geen biljarten? Linkerkant effect?
Ik begrijp er niks van René (ben niet zo slim in dit soort dingen: in andere dingen ook niet trouwens hahaha).
mijn vragen:
1. moet ik de tekst selecteren, daarna rechter muis knop en aangepaste animatie?
2. zo nee, waar kan ik dat 'effect' vinden dan? In de menubalk?
groet en alvast bedankt voor je hulp.
Erwin

Selecteer alle tekst die je niet wilt laten invliegen. (zie documentjes). Je moet dus betreffende tekst selecteren daarna rechtermuisknop en aangepaste animatie kiezen. Je kunt ook alles ineens selecteren en alle effecten in een keer verwijderen.

Groeten,

René

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Selecteer alle tekst die je niet wilt laten invliegen. (zie documentjes). Je moet dus betreffende tekst selecteren daarna rechtermuisknop en aangepaste animatie kiezen. Je kunt ook alles ineens selecteren en alle effecten in een keer verwijderen.

Groeten,

René

niet bij mij René, ik heb office 2007 en als ik rechtermuisknop in druk, krijg ik niet hetzelfde menutje als jij. Bovendien kan ik die andere optie 'verwijderen' niet selecteren. Nu jij weer:-)
gr.
Erwin

Heb zelf 2007 niet geinstalleerd. Bij mijn versie zit hij onder diavoorstelling in de werkbalk.

Hoi,

Ik heb ff snel 2007 geinstalleerd. Onder animaties kun je kiezen voor "geen animatie"

Groet,

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan