Invoegen van "ARCHIEF" in samenvoegbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neuzenaartje

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Berichten
8
Hallo,

Vanuit een DMS-applicatie worden via een samenvoegbestand ontvangstbevestigingen gegenereerd in Word 2003. Dit samenvoegbestand bestaat uit meerdere pagina's, maar dit kan per keer verschillen. Dit bestand wordt 1 keer geprint op ons briefpapier, en 1 keer op blancopapier. Op de blanco-exemplaren zou dan ook (bijv. in een bestaande tabel of automatisch toe te voegen tekstvakje) het woord "ARCHIEF" moeten worden geplaatst.

We willen nu via een knopje in een Word-werkbalk dit gaan automatiseren, via een achterliggende VBA-code. Het eerste deel is ons gelukt, alleen het invoegen van "ARCHIEF" wil nog niet zo lukken. Op de eerste pagina lukt het, maar het probleem zit erin om dit op iedere pagina te krijgen, ongeacht uit hoeveel pagina's het bestand bestaat. Wie heeft een idee?

Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg omschreven heb wat onze wens is en waar we tegenaan lopen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan