Invoegen van bestand of figuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montaigne

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Hallo,

Ik heb het besturingssysteem op de computer van mijn vrouw opnieuw geinstalleerd en het werkt prima.
Maar bij de functie "Invoegen van figuur of bestand" van Outlook, Word, Frontpage etc duurt dat erg lang.
Bijvoorbeeld als je naar een ander station wil.
Heeft iemand hiervoor misschien een verklaring?
Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen?

Met vriendelijke groet Ton

Bestand invoegen loopt vast - reageert niet

Geplaatst door Montaigne
Hallo,

Ik heb het besturingssysteem op de computer van mijn vrouw opnieuw geinstalleerd en het werkt prima.
Maar bij de functie "Invoegen van figuur of bestand" van Outlook, Word, Frontpage etc duurt dat erg lang.
Bijvoorbeeld als je naar een ander station wil.
Heeft iemand hiervoor misschien een verklaring?
Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen?

Met vriendelijke groet Ton

Hallo Ton,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik een bestand wil invoegen en ik klik bovenin om naar een map te gaan, dan duurt dat een eeuwigheid resp. loopt het spul soms zelfs vast met de mededeling: "reageert niet".
Als je dan maar lang genoeg wacht, komt het spul vanzelf weer op gang (Microsoft Outlook 2003).

Heb jij dat al opgelost en hoe dan?

Groeten, Kees

Invoegen foto's etc.T

Hallo Kees,

Het is wisselend, soms is het invoegen erg traag en dan weer een tijdje normaal. Ik heb hier geen verklaring voor. We zullen het maar houden op de ondoorgrondelijke wegen van de computer.

Vriendelijke groet Ton

Traag invoegen bestand

OK Ton, dat klopt, bij mij is het af en toe redelijk, maar toch altijd met een vertraging.
Ik heb ooit eens gelezen dat het iets te maken kan hebben met een thuisnetwerk, waar het systeem naar gaat zoeken als je probeert een map te openen. Ik ben daar niet verder uitgekomen.
Laten we elkaar op de hoogte houden van een eventuele oplossing.
Groeten, Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan