Moving gif
Het kan wel, makkelijke manier is je excel blad opslaan als webpage, open je deze in IE dan werkt de bewegende gif wel weer gewoon.
Vermoedelijk is dat echter niet wat je wilt.
Ik ben tot nu toe
één site tegen gekomen waar iemand gifjes gebruikt in excel en deze ook 'gewoon' laat bewegen.
Probleem is zijn uitleg, of misschien moet ik zeggen het gebrek daaraan.
Waar het op neer komt is dat het gif bestand omgezet wordt naar een waarden tabel, met behulp van een marco speelt je deze data dan weer af, waarbij deze weer als plaatjes getoond worden.
Helaas ben ik er nog steeds niet uit hoe hij dat nu precies doet, maar mocht jij er achter komen hoor ik het graag.
{Edit} Ik heb de link even aangepast, bracht je niet direct naar de juiste plek op de site.
{Edit2} Heb nog een goed naar zijn oplossing gekeken en ben er uit, ik zal binnen kort een bestandje uploaden met daarin stap voor stap uitleg over hoe je een bewegende gif in excel kunt opnemen.
De oplossing met het omzetten naar een tabel is ook niet nodig overigens, wel moet het gif plaatje in losse plaatjes worden opgedeeld, in de bijlage die nog gaat volgen leg ik uit hoe, deze oplossing is veel beter.