• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoegen - vormen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik wil in een Excel-blad vormen gebruiken (invoegen-vormen)
Deze optie is niet actief, hoe kan ik deze activeren?

Waarschijnlijk is het werkblad beveiligd en moet je de beveiliging opheffen op tab "Controleren".

Edit: of je bent bijvoorbeeld een cel aan het editen. Dan kun je ook geen vormen invoegen

Laatst bewerkt:
Ik kan het niet vinden, ik heb zo'n zelfde pagina voor een andere club en daar gaat het wel, ik probeerde het als bijlage te versturen maar dan krijg ik de melding TE GROOT

Laatst bewerkt:
Op de bijlage staat het schermprintje van de werkende en de niet werkende versie.
Of dit enige duidelijkheid geeft betwijfel ik.

Bijlagen

Ik heb nu de inhoud stomweg gekopieerd naar een nieuw blad en nu werk het wel. Onbevredigend maar ik kan wel weer vooruit.

Ondertussen heb ik het probleem gevonden. Zonder gehinderd te worden door enige ervaring heb ik het toch voor elkaar.
Beeld - Aangepaste weergave - personal view, deze aangeklikt en de optie invoegen vormen is weer actief.

Bedankt om deze topic te vervolledigen met de oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan