• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoegtoepassingen excel werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niek91

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo allemaal,

Ik had/heb een erg mooi excel bestand ontwikkeld. Nu wilde ik alleen nog een paar dingen in de grafieken wijzigen.
Toen kwam ik er achter dat alles omtrent de grafieken/invoegtoepassingen geblokkeerd is. Het bestand werkt nog prima maar ik kan dus niks meer wijzigen aan de grafieken. Ook kan ik niks nieuws meer toevoegen.

Wat heb ik mogelijk gedaan en hoe zou ik dat op kunnen lossen?

Ik zou graag een bestand willen toevoegen voor de duidelijkheid maar het is te groot. Ik kan ook geen bladen verwijderen, die optie is ook geblokkeerd.

Alvast bedankt iig.

Je zou kunnen kijken of de bladbeveiliging aan staat? Of je opent het bestand als "alleen lezen"?

Als je een groot bestand heb kan je hem eventueel uploaden naar www.mijnbestand.nl en dan de link er naar toe hier plaatsten...

Zet de eigenschap IsAddIn via de VBEditor op False.

Bedankt voor jullie reacties.

Ben er uit. Het blad werd gedeeld en deze toepassing moest ik tijdelijk uitschakelen.
Bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan