invoegtoepassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcellin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Hallo,
Ik zit met een probleempje:
Overlaatst heb ik mijn pc geformateerd en xp terug op geplaatst.
Alles werkte perfect tot mijn zwager langs kwam en msn wilde opstarten.
Nu staat er in bij de start internet msn explorer en e-mail msn explorer.
Wanneer ik de gewone internet explorer wil opstarten geeft hij direct de melding:
Internet explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd.
:confused::confused:Hoe kan ik dit wijzigen??:confused::confused:
Al even rondgeneusd in xp maar niets gevonden waar ik dit kan instellen.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?:rolleyes:

Alvast bedankt voor een reactie.

mvg Marcel

Laatst bewerkt:
Mischien systeemherstel :) Start->Alle programma's->Bureau accsoires->Systeemwerkset->Systeemherstel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bijna. Als je Internet Explorer 7 wilt starten in de modus 'Zonder invoegtoepassingen', klik je op Start, wijs je achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset aan en klik je op Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen). Omgekeerd zal het ook zo werken maar ik zie dit bij mij niet staan. Het is ook niet mijn standaard browser, ik weet niet waar dat aan ligt. Welke versie heb jij?

Anders: ga naar Configuratiescherm - Internet Opties - tabblad Geavanceerd en zet een afvinkje bij Webpagina's bekijken - Browseruitbreidingen van derden inschakelen.

Je kunt ook een programmatje downloaden die Internet Explorer voor je fixt. Namelijk: http://windowsxp.mvps.org/utils/IEFix.zip Ik weet hier de naam niet van. De site waarvan het komt kan ook interessant zijn: http://windowsxp.mvps.org/iefaq.htm Met dank aan Microsoft en Helpmij.nl forum.

Inderdaad, systeemherstel blijkt de beste oplossing!!:):)

Bedankt voor de info (weet wel nog niet wat er juist gebeurd is)
Hartelijk dank!!

Dit ik niet verwacht marcellin, omdat je overlaatst XP heb geïnstalleerd. Kennelijk is er toch al iets behoorlijk misgegaan. Ik ben blij dat het zo ook opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan