• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoerformulier maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bugsgunny

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2010
Beste mensen,

Ik zit opnieuw met een situatie waarin ik eigenlijk aardig weet wat ik maken wil, maar er niet uitkom hoe ik dit werbaar krijg.

Ditmaal zou ik graag een invoerblad/formulier willen maken om gegevens in te voeren. en deze vervoglens te tonen in een overzicht gesorteerd op een tijdseenheid (Weeknr. of periode x). Ik heb een bestand bijgevoegd waarin ik meer tekst en uitleg heb gegeven en even een poging van mijzelf heb uitgelegd. Tot nog toe krijg ik het niet voor elkaar.

Ik kan vooraf al wel even mededelen dat ik echt slecht ben met programmacodes etc en macro's.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Met zeer vriendelijke groet,

Bugsgunny

Bijlagen

Bedoel je zo iets?

Mv/Gr

Hallo,

Allereerst bedankt voor weer een snelle reactie. Het principe is super. Heb echter nog wel twee vragen.
- Is het ook mogelijk om het formulier altijd te tonen, dus zonder knop?
- En hoe ben ik eenvoudig in staat om het te kopieren naar een ander Excel-bestand?

Met vriendelijke groet,

Bugsgunny

Vraag 1 , ja zie bestandje druk Alt F11 en kijk in ThisWorkBook
Code:
Private Sub Workbook_Open()
   Nieuwe_Invoer.Show
End Sub
je moet wel eerst de macro's inschakelen

Bijlagen

Bedankt

Vraag 1 , ja zie bestandje druk Alt F11 en kijk in ThisWorkBook
Code:
Private Sub Workbook_Open()
   Nieuwe_Invoer.Show
End Sub
je moet wel eerst de macro's inschakelen

Mensen,

Ik wil jullie vriendelijk bedanken. Ben weer helemaal uit de brand. Heb het voor elkaar gekregen om het te kopieren en aan te passen naar mijn eigen bestand en het voldoet aan mij eisen.

Zeer zeer bedankt!!

Met vriendelijke groet,

Bugsgunny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan