• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoerscherm in windowsstijl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen A

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2008
Hallo allemaal,

Weet iemand hoe ik een windowsachtig invoerscherm kan maken? (met vinkjes en invulvakjes, zodat je zo niet zou zeggen dat het van excel komt?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Hallo,

Via ALT-F11 kom je in het VBA-menu.
Bovenin kies je voor Invoegen - Userform.
Nu heb je een userform waar nog niets instaat. Hier kan je tekstvakken, checkboxes etc. plaatsen. Het vraagt wel om de nodige kennis op het gebied van VBA om met de besturingselementen te werken.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Hallo,

Via ALT-F11 kom je in het VBA-menu.
Bovenin kies je voor Invoegen - Userform.
Nu heb je een userform waar nog niets instaat. Hier kan je tekstvakken, checkboxes etc. plaatsen. Het vraagt wel om de nodige kennis op het gebied van VBA om met de besturingselementen te werken.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik zie het inderdaad ... is nog niet heel simpel voor beginners ..ik zal me er even in moeten verdiepen. Mocht het helemaal niet gaan dan hou ik het gewoon in de excel werkbladen en anders vraag ik het weer op het forum.

bedankt voor je reactie iniedergeval!

met vriendelijke groet,

Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan