Invoervelden word

Status
Niet open voor verdere reacties.

witlofje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2012
Berichten
124
Hallo,

Is het ook mogelijk om via een dropdown menu bv een persoon te selecteren, waarna er op verschillende plekken in de tekst het adres, geboortedatum enz van deze persoon automatisch ingevuld word?

Gr Witlofje
 
Hoi,
Heb je een vbtje waar je gegevens vandaan haalt en wat je wil bereiken
roet
 
Je voorbeeldje zegt niet zoveel. Als je een keuzelijst wilt gebruiken om bepaalde gegevens te selecteren, dan moeten die gegevens ergens vandaan komen. De keuzelijst kan ze natuurlijk niet uit de lucht plukken. Dus je bedrijfsgegevens moeten ergens staan. Dat kan een Access database zijn, een Excel spreadsheet of zelfs een Word tabel uit een ander bestand, dat maakt niet eens zoveel uit. Al is dat laatste een stuk lastiger. Maar ergens moet je die gegevens dus ophalen. En de vraag is: waar komen jouw gegevens dus vandaan?
 
Dan zou ik zeggen: doe dat bestandje er ook bij. Gegevens inkloppen is niet echt een hobby van mij. En ik ben denk ik niet de enige :).
 
Op deze pagina van Greg Maxey staat precies uitgelegd hoe je het kunt maken, inclusief mooie voorbeelden. Als je er niet uitkomt a.d.h.v. de voorbeeld code, horen we het wel :).
 
:thumb: bedankt, ik zal me er eens in verdiepen.

Gr witlofje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan