• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

invul menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertbrand1

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hey excel experts

wie kan voor mij een invul menu maken of vertellen hoe ik dit kan doen
ik wil graag een knop met nieuwe klant dan een popup menu waar ik dat mooi kan invullen

alvast bedankt

Bijlagen

dat kan je veel vlugger in access, waar je kan werken met formulieren, vul in het formulier alle gegevens in die je nodig hebt (opmaak van het formulier moet je wel zelf doen), en de gegevens die hebt ingevoerd in het formulier kan je dan gemakkelijk in een tabel laten verschijnen.

je kan dit door een formulier bij het maken te linken aan een tabel. hoe je dit precies moet doen, weet ik niet, en daarvoor verwijs ik je door naar internetcursussen, access tutorials of de hulp van een ander HelpMij-lid.

En ps: de gegevens die je nu hebt van je klanten- of leverancierslijst in excel hebt, kan je gemakkelijk invoegen in een access bestand.

klopt

je hebt gelijk maar dit is een weekstaat die ook met collega's ga delen en moet dus makelijk zijn 1 bestand openen is voor sommige mensen al wat moelijk:rolleyes:

je hebt gelijk maar dit is een weekstaat die ook met collega's ga delen en moet dus makelijk zijn 1 bestand openen is voor sommige mensen al wat moelijk:rolleyes:

als 1 bestand al moeilijk te openen is, dan zou 2 bestanden nog moeilijker zijn zeker?

ik kom er voor uit ja haha:D maar tog ik kan me redelijk redden met excel maar dit gaat net effe te ver weet je een oplosing ??

Zoiets Robert,

Het sorteert ook nog.

Bijlagen

Superrrrrrr

bedankt man dit is supersnel zeg :thumb: maar vertel eens hoe je dit nou gedaan hebt
het is precies wat ik nodig had

bedankt man dit is supersnel zeg :thumb: maar vertel eens hoe je dit nou gedaan hebt
het is precies wat ik nodig had

Druk Alt+F11 en zie de code in Module (links).

heel hartelijk bedankt we gaan eens effe verder stoeien :thumb:

Excel best geinig:rolleyes::shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan