• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invulformulier schade

Status
Niet open voor verdere reacties.

cortex

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2009
Beste Experts,

Zie bijlage. Het eerste tabblad < schaderegistratie> wil ik gebruiken om uit te printen. Graag zou ik de individuele ingevulde schades in blad <invulformulier> in het eerste tabblad individueel willen zien zodat ik kan uitprinten.
Helaas is mijn Excel kennis vrij beperkt. Kan dit bijvoorbeeld met een keuzemenu? Door in het tabblad <schaderegistratie> een regnummr te selecteren verandert de info.

Mijn dank is groot,Bekijk bijlage registratie formulier.xlsx
Cortex

Iets met INDEX() en VERGELIJKEN(). In C8 kan je het regnummer selecteren. De rest wordt er dan bij gezocht.

Zeer bedankt voor je mooie oplossing. Je hebt me uitstekend geholpen, waarvoor hulde..
Case closed.

Beste,

Nog een mogelijke oplossing met horiz.zoeken. Heb iets bijgeleerd uit de andere oplossingen.

mvg,
tkint

Dag beste tkint,

Ook u zeer bedankt voor uw mooie creatieve oplossing.
Ik ben prima geholpen. Case closed.

Beste,
Nog een mogelijke oplossing met horiz.zoeken.
tkint

Hoewel de TS al drie keer Case closed heeft aangegeven denk ik dat ik jouw oplossing de mooiste vind. Zelf maak ik bijna nooit gebruik van horizontaal zoeken. In jouw formule zat wat handwerk. Deze heb ik eruit gehaald door gebruik te maken van de functie RIJ() . Mijn eerdere keuzelijstje heb ik verplaatst van C9 naar A1. Wat mij veel logischer lijkt dan ergens midden in een "Tabel". Zowel jouw formule als mijn formule zijn nu gewoon door te trekken naar beneden. Zo heb ik ook weer wat geleerd:thumb:

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan